Office 365

http://office.microsoft.com/da-dk/business/?WT%2Eintid1=ODC_DADK_FX010064710_XT104029222


Microsoft Office 365 er en løsning, som kan gøre din virksomhed produktiv, og som understøtter fleksibelt og mobilt arbejde.

Nemmere og mere sikker it

Med Office 365 har dine medarbejdere adgang til deres arbejdsplads overalt og uanset enhed. Du behøver ikke tænke på server, patching, opgradering, antivirus eller backup.

Dine medarbejdere har adgang til de Office-programmer, de er vant til, så som kalender, Word, Excel og PowerPoint.

Deling af informationer

Som Office 365-kunde har virksomheden adgang til nem videndeling via SharePoint. Som udgangspunkt gemmes dokumenterne sikkert i skyen via Skydrive Pro.
Derved kan medarbejderne oprette, redigere og tilpasse dokumenter enten lokalt, som de er vant til, eller via Office Web Apps i den browser, som virksomheden foretrækker, og fra den enhed, de har i hånden.

Office 365 består af fire Microsoft-produkter:

Exchange Online

Giver jer e-mail, som I kender det med mulighed 
for kalenderdeling blandt kollegerne

SharePoint Online

Giver jer mulighed for at gemme jeres data i skyen

Lync Online

Giver jer konferencefunktionalitet, så I vil kunne lave 
online-konference med kolleger, kunder eller 
samarbejdspartnere

Office Professional 
Plus

Giver jer en fuld Office 2013 pakken til installation på 
jeres pc'er med integration til skyen

Ovenstående giver hver enkel bruger adgang til e-mail, Word, Excel, PowerPoint, data gemt i skyen samt konferencefunktionalitet.

MS Exchange Online

E-mail baseret på Exchange Online, hvor der tilbydes 50GB plads i postkassen samt kalender og mulighed for delte postkasser. Brugerne har mulighed for at tilgå deres mail med Outlook Web App samt ActiveSync synkronisering med telefon.

MS Sharepoint Online

Data i skyen med SharePoint Online, hvor der tilbydes 25GB plads til organisationen og 500MB per bruger. Der er integration direkte fra Office 2013 til SharePoint Online, så der kan gemmes og hentes dokumenter direkte i skyen. Der kan løbende tilkøbes ekstra dataplads, hvis behovet er der.

MS Lync Online

Kommunikationstjeneste baseret på Lync Online, hvor der er mulighed for at lave webbaserede konferencer med interne og eksterne parter. I konferencerne er det muligt at dele skærm, lyd og video.

Løsningen er fleksibel, da du kan vælge at købe de produkter, som du har brug for - og sammensætte det efter behov for de enkelte brugere. Produkterne købes som abonnementsordninger, enkeltvis eller som komplet løsningspakker.

MS Office Pro Plus

Office Professional Plus er tilgængelig i udvalgte Microsoft Office 365-tjenesteplaner og giver Office-produktivitet i en fleksibel tjeneste, som du betaler efter forbrug. Det er en komplet Office-oplevelse, som sikrer, at du altid har den nyeste version af alle Office-programmer til computeren.

Kom godt i gang NU med support fra Mitea

Mitea er Microsoft Office 365 Partner og har flere års erfaring. 

Vil hjælper dig hele vejen, så du er sikker på at alt kommer fungere som det skal.


Klik her og se hvor meget Office 365 vil koste i netop din virksomhed.


Kontakt os for et uforpligtende møde hvor vi kan vide dig hvilke fordele netop din virksomhed kan få med en Office 365 løsning.


Læs mere om jeres fordele ved at vælge Microsoft Office 365.

Comments